Yogi Bear, he is still alive - Reisverslag uit Great Falls, Verenigde Staten van mariannebrink10 - WaarBenJij.nu Yogi Bear, he is still alive - Reisverslag uit Great Falls, Verenigde Staten van mariannebrink10 - WaarBenJij.nu

Yogi Bear, he is still alive

Door: mariannebrink10

22 Juli 2011 | Verenigde Staten, Great Falls

Donderdag 21 juli

Vandaag zouden we Yellowstone verder gaan ontdekken. We reden richting Tower-Roosevelt. We zien daar schitterende valleien vol bloeiende bloemen in allerlei kleuren. Een ideale plek voor grizzly's zou je denken. Maar vooralsnog niets.

Bij de Tower Falls maken we een wandeling naar beneden en ook weer naar boven natuurlijk. Pfft!
En dan rijden we naar de Lamar Valley, de Serengeti van Yellowstone. Echt te gek, meerdere kuddes bisons staan daar te grazen. Twee bizons steken de Lamar River over. Een prachtig gezicht.
Dan zien we mooie pronghorns de berg afrennen, recht op onze auto af. Zij steken de weg over. Dit zijn ook hele mooie beesten.

Dan zien we aan de rand van het bos een boom met een nest van een bald eagle. Moeders zit met haar kroost op het nest. En vader houdt vanaf een andere boom de wacht. Als we iets te dicht bij de boom komen, vliegt vader ons even tegemoet. Very scary.

En als het tijd wordt om dit wonderschone park te verlaten en we alle vier balen dat we hier geen enkele beer hebben gezien, worden we op de valreep toch nog verrast.

Yes, Yogi Bear, he is still alive. Ja hoor een zwarte beer, weliswaar zonder hoedje en stropdas, maar het is een beer. Met een gevoel van geluk rijden we dan het park uit. We hebben een ritje voor de boeg naar Great Falls.

Als we daar aankomen checken we in en gaan dan onze allerlei eerste pizza eten bij de Pizzahut. Jammie. Daarna drinken we nog wat op de kamer en is onze geweldige rondreis bijna afgelopen.

• 22 Juli 2011 - 18:39

Nelvwvd:

Wat een geweldige natuur daaro.
    met weer een prachtig verhaal en mooie foto's.
    Jammer voor jullie dat het weer bijna voorbij is...
    Goede vlucht terug
    Gr Nel

• 23 Juli 2011 - 08:21

Corrie:

hoi marianne jammer he bijna afgelopen met je vakantie maar je zou daar toch niet willen wonen als maar rijden .en je mag straks weer aan het werk joepie haha je heb weer ons weer mooie verhalen verteld en mooie fotooo s gemaakt nou veel plezier nog en een goede vlucht